دانلود مقاله تغذیه مناسب برای سلامتی افراد
صفحه اصلی بازاریابی و همکاری در فروش راهنمای خرید پرسش و پاسخ درباره ما پشتیبانی تبلیغات تماس با ما

صفحه نخست  » علوم پزشکی » پزشکی  »  مقاله تغذیه مناسب برای سلامتی افراد

ددانلود مقاله تغذیه مناسب برای سلامتی افراد تغذیه مناسب برای سلامتی کبد تحقیق تغذیه مناسب برای سلامتی بدن تغذیه مناسب برای سلامتی کلیه تغذیه مناسب برای سلامتی کلیه ها تغذیه مناسب برای سلامت جنین تغذیه مناسب برای سلامت قلب تغذیه مناسب برای سلامت مو مقاله تغذیه مناسب مقاله در مورد تغذیه مناسب مقاله درباره تغذیه مناسب تحقیق درباره ی تغذیه ی مناسب

 Nutrition for health

دانلود مقاله تغذیه مناسب برای سلامتی افراد

10 راه برتر برای پیشگیری از بیماری و داشتن عمری طولانی

برخی رفتارهای خاص می تواند به پیشگیری از بیماری هایی مثل سرطان، بیماری های قلبی و دیابت کمک کند.

از آنجا که بیماری های جدی و مزمن این روزها بسیار متداول شده اند بسیاری از افراد در ترس ابتلا به آنها زندگی می کنند. اما به جای اینکه نگران این باشید که چه اتفاقی ممکن است بیفتد، چرا برای پیشگیری از آنها اقدام نمی کنید؟ زندگی هیچ تضمینی ندارد اما رفتارهای هوشمندانه مطمئناً نتیجه بخش خواهد بود. اینجا بهترین راه ها برای جلوگیری از بیماری و شروع راهی تازه برای داشتن یک زندگی سالم و طولانی را برایتان معرفی می کنیم. برای گرفتن بهترین نتیجه، هر روز این ۱۰ روش را تمرین کنید.

۱- رژیم غذایی با کالری محدود و سرشار از مواد مغذی داشته باشید.

کسانی که کالری های مصرفی خود را کنترل می کنند و یک رژیم غذایی متعادل را دنبال می کنند، دیرتر پیر می شوند. اما مصرف مواد غذایی درست، مثل میوه ها و سبزیجات، بذر کتان و سایر مواد غذایی عالی هم اهمیت زیادی دارد.

۲- روزانه حداقل ۳۰ دقیقه ورزش هوازی داشته باشید.

برای داشتن عمر طولانی توصیه می شود که حداقل ۳۰ دقیقه در روز ورزش هوازی مثل پیاده روی یا شنا داشته باشید. اما این چطور به طولانی شدن عمرتان کمک می کند؟ ورزش هوازی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، قلبتان را قوی نموده و رگ ها و شریان های شما را صاف می کند و همه آنها به پیشگیری از بیماری کمک می کند.

۳- یاد بگیرید استرستان را کنترل کنید.

فهرست

۱۰ راه برتر برای پیشگیری از بیماری و داشتن عمری طولانی.. ۱

تغذیه مناسب ایام امتحانات.. ۴

صبحانه. ۴

میان وعده. ۵

ناهار. ۵

عصرانه. ۶

شام. ۷

خواص دانه ها ۸

املاح معدنی مفید موجود در کنجد. ۸

شیرینی کنجدی.. ۹

نان کنجدی.. ۱۰

فیتواسترول ها: کاهش کلسترول خون.. ۱۰

تاهیتی.. ۱۱

خواص کاسنی.. ۱۲

کاستی فرنگی، یا آندیو. ۱۳

کاسنی صحرایی.. ۱۴

ریشه ی کاسنی.. ۱۴

تخم کاسنی.. ۱۵

سبزی ها و میوه ها و خواص آنها ۱۵

خواص پرتقال. ۱۵

سیر. ۱۷

خواص سیر: ۱۸

چه افرادی با سیر معالجه می شوند؟. ۱۸

انگور. ۲۰

کشمش… ۲۲

هویج.. ۲۳

تأثیر میوه ها و سبزیجات در سلامت انسان ها ۲۵

میوه ها و سبزیجات.. ۲۵

رنگ سبز. ۲۶

انگور سبز. ۲۶

کاهو. ۲۷

لوبیا سبز. ۲۷

ترخون.. ۲۷

رنگ قرمز. ۲۷

گیلاس… ۲۸

توت فرنگی.. ۲۸

انار. ۲۸

انگور فرنگی.. ۲۸

شاتوت.. ۲۸

فلفل قرمز. ۲۸

رنگ نارنجی.. ۲۹

هویج.. ۲۹

پرتقال و نارنگی.. ۲۹

زالزالک… ۲۹

رنگ زرد. ۲۹

زردآلو. ۳۰

آناناس… ۳۰

به. ۳۰

گلابی.. ۳۰

آلو. ۳۰

سیب زرد. ۳۰

آیا می دانید؟. ۳۱

کل شیء من الماء. ۳۱

مقاله تغذیه مناسب برای سلامتی افراد

قیمت : 3500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]









تبلیغات